Jsme škola otevřená různým podnětům. Nedržíme se jednoho pedagogického směru, inspirujeme se tím nejlepším ze světa vzdělávání. Svou práci stavíme na individuálním přístupu k dítěti, a proto k různým dětem a k různým cílům volíme různé metody, u kterých vždy vyhodnocujeme jejich vhodnost, potenciální efektivitu a proveditelnost.

Všechny děti mají přirozenou schopnost a potřebu se učit, připravovat se na budoucí život

  • vytváříme pro děti stimulující prostředí a nabízíme jim důstojné výzvy
  • chceme, aby učení dávalo dětem smysl
  • podporujeme radost z objevování
  • chybu pokládáme za nezbytný zdroj poznání a popud k dalšímu hledání
  • víme, že otázky jsou často důležitější než odpovědi
  • snažíme se, aby děti poznávaly do hloubky a nezůstávaly na povrchu jevů a věcí
  • podporujeme tvořivost
  • posilujeme vnitřní motivaci

Cíle učení v naší škole

  • maximálně individuální přístup ke všem dětem s ohledem na jejich potenciál v dalším učení
  • vést děti k rozlišení a respektování různých rolí, se kterými se budou v životě setkávat
  • naučit děti spolupracovat ve skupině a týmu, nebát se zeptat
  • jedním z nejdůležitějších cílů je, aby se žáci začali rozvíjet jako svobodné a samostatné myslící osobnosti schopné žít mezi lidmi a přijímat odpovědnost za svá rozhodnutí
  • naučit děti nebát se používat cizí jazyk
  • umět se radovat z vědomostí a dovedností
  • smysluplné, aktivizující, individualizované učení
  • důraz na spolupráci a komunikaci